maandag 25 februari 2013

1st Article --> AAAHHH!!

Oké, misschien is de titel wat overdreven, maar ergens heeft het wel iets spannends. Een nieuw blog openen, zomaar, opeens. Of misschien ook niet. Zomaar een blog is dit niet. Het blog is anoniem. Een ANONIEM beautyblog. Kan dat? Jazeker, Natuurlijk, Ofvcourse. Hoe? Dat ga ik jullie laten zien door mijn posts. Ik hoop dat jullie met veel plezier naar mijn blog zullen surfen. Het wereldwijde web is erg groot, dus verdwaal niet! Oké ik dwaal af, maar het klinkt gewoon zo grappig. WERELD WIJDE WEB. Denk je dan aan spinnen? De meeste van jullie WILLEN daar liever niet aan denken, haha. Ik ben weer aan het afdwalen... Oké, om weer terug te komen op mijn verhaal, GENIET! Vragen kan altijd. Leuke suggesties zijn altijd welkom. En commentaar en tips zijn er om van te leren ;)



XxX
Anonymous Red Lips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten