dinsdag 26 februari 2013

Review: Matching lips and nails from W.I.C by Herôme

Matchende lippen en nagels? Hmmm.. Toen ik dit voor het eerst hoorde verwachtte ik er niet erg veel van. Want welke kleur -behalve rood- is mooi om op je lippen en nagels te hebben?












Het setje dat ik ga reviewen is goud/brons. Klinkt niet echt als een mooie kleur voor op je lippen hè? Maar ik was wel nieuwsgierig geworden naar het resultaat.





















De lipgloss geeft mijn lippen een subtiele, gouden glans. Niet heel opvallend, maar ik vind het wel mooi. Dit had ik niet verwacht. Ik moet wel zeggen dat deze lipgloss erg plakkerig is en droog aanvoelt. 








































Tijd voor de nagels. De bovenste foto is zonder flits gemaakt en de onderste met flits. Vooral op de foto met flits kun je zien wat een prachtig lakje het is. Het is geen goud, maar ook geen brons. Deze nagellak heeft een super mooie shimmer. De kwaliteit is ook erg goed. Niet stroperig en hij dekt goed.















Maar nu, klopt het dat je nagels en lippen nu matchen?

Naar mijn idee niet, maar dit komt waarschijnlijk vooral doordat de lipgloss niet zo dekkend is. Eigenlijk vind ik ook niet dat je lippen en nagels hoeven te matchen, maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten